reklama

Ako rozpoznať predpoveď?

Kedysi som písal básne. Z pretlaku v puberte. Pri nedávnej rekapitulácii môjho krátkeho života sa mi znova dostali do ruky. Nebolo ich veľa, ale rád by som tu uviedol jednu z roku 1993. Mal som vtedy dvanásť a vôbec som netušil, čo budem robiť o takmer dvadsať rokov neskôr.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mŕtvy betón


Včera som našiel mŕtvy betón.
Ihneď som poskytol prvú pomoc.
Zavolal som lekára
A ten:
„Srdcový infarkt".
A ja som sa rozplakal...

Na tej básni ma baví vnímanie prostredia, v ktorom som sa pohyboval a zrejme túžba ho nejako "zachrániť". Ale pred čím? Alebo pred kým? Na druhej strane sa na ňu pozerám ako na predpoveď. Za tých dvadsať rokov som sa aj napriek fyzickému "cestovaniu" nedostal ďaleko. Akú predpoveď majú veci ktoré robím/e teraz?

Tomáš Džadoň, Praha

Ilustračná fotografia z časopisu 100+1, 60/70.roky minulého storočia

Pamätník ľudovej architektúry

Pamätník ľudovej architektúry

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na tom, aby Pamätník ľudovej architektúry vznikol, pracujú: Tomáš Džadoň, umelec a autor, Tomáš Tokarčík, architekt projektu, Zuzana Bodnárová, kultúrna manažérka z centra BANSKÁ ST A NICA Contemporary, Gabriela Kisová, galeristka a kurátorka, Lukáš Berberich, dramaturg kultúrneho centra Tabačka, výtvarný teoretik a publicista Palo Fabuš, a ďalší nadšenci, o ktorých sa dozviete viac aj na tomto blogu. Zoznam autorových rubrík:  Umenie v mestePanelový diskurzNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu